Skoleskifte

For at børn trives og kan udvikle sig fagligt, er det vigtigt de har det godt når de er i skolen.
Børn skal føle sig trygge og opleve at de er en del af et større fællesskab, hvor vi respektere og passer på hinanden.

Har dit barn brug for et skoleskift, eller er I nysgerrige på om Sankt Ansgars Skole kunne være det rigtige skoletilbud for jeres barn, invitere vi altid interesserede forældre og elever til en samtale med skoleleder, Malene Funch Sørensen.
Til mødet har I muligheden for at uddybe årsagen eller ønsket til et skoleskift, stille spørgsmål og høre nærmere om skolens kerneværdier, faglige og pædagogiske tilgange og hverdagen på vores lille landsbyskole i hjertet af Nørrebro.

Ønsker I at booket en samtale, kan I kontakte skolesekretær Mette Nørgaard på sekretaer@ansgarsskole.dk eller på telefon 3539 4646